(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Kompetencje Menedżerskie czyli jak być szefem, od którego nie odchodzą pracownicy?

Praktyczne szkolenie DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ

 

Celem  szkolenia z zarządzania ludźmi jest wypracowanie wśród uczestników własnego stylu zarządzania oraz wzmocnienie i rozwój kluczowych umiejętności menedżerskich. Program to zbiór najważniejszych kompetencji, których opanowanie zapewnia sukces w zarządzaniu.

Uczestnicy dowiedzą się min.: jak motywować podwładnych; w jaki sposób kreować wiarygodny wizerunek szefa; jaki przyjąć styl zarządzania, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w zespole. Dzięki znajomości technik wywierania wpływu będą sprawnie wyznaczać cele i mobilizować podwładnych do działania.  Skutecznie zapobiegną konfliktom w zespole i rozwiną swoje umiejętności w zakresie komunikacji.

Zapisz się lub wybrane osoby na dogodny termin szkolenia: Kompetencje Menedżerskie

Jeśli szukasz szkolenia menedżerskiego...

… ponieważ chciałbyś budować silny autorytet szefa.

… ponieważ czujesz, że w Twojej firmie potrzebny jest skuteczny system motywacyjny.

… ponieważ masz wrażenie, że komunikacja z niektórymi pracownikami jest trudna.

… ponieważ masz wrażenie, że podwładni czasem Tobą manipulują.

.. ponieważ obawiasz się delegowania zadań lub nie wiesz jakie zadania i kiedy delegować.

… ponieważ chciałbyś wypracować własny styl zarządzania.

Zapraszamy na szkolenie "Kompetencje Menedżerskie"!

Tematy poruszane na szkoleniu menedżerskim

Jak zbudować autorytet u podwładnych?

Uczestnicy treningu menedżerskiego dowiedzą się, w jaki sposób stać się wzorem dla innych oraz jak kreować autorytet szefa. Zostaną zapoznani z werbalnymi i niewerbalnymi technikami wywierania wpływu. Nauczą się budować relacje z współpracownikami.

Od czego powinien zależeć uprawiany styl zarządzania?

W tym module szkolenia menedżerskiego szczegółowo omawiamy fundamentalne czynniki, które determinują, w jaki sposób zarządzamy oraz jaki wpływ ma to na podwładnych. Od właściwie przyjętego stylu zarządzania, zależy efektywność i jakość pracy podległych pracowników. Odpowiednio dobrany styl zarządzania to również skuteczne motywowanie pracowników w kierunku osiągania lepszych rezultatów.

Jak, kiedy i jakie zadania delegować?

W tej części szkolenia, uczestnicy poznają podstawowe zasady w oparciu o które należy się kierować przy delegowaniu zadań i uprawnień oraz poznają korzyści wynikające ze stosowania zasad efektywnej komunikacji.

Jakie są postawy pracowników w zespole i jak wykorzystać je do rozwoju podwładnych?

Na tym etapie uczestnicy zostają uświadomieni o korzyściach wynikających z umiejętnego wykorzystania wiedzy menedżerskiej tak, aby optymalizować zespół, efektywnie nim kierować i wykorzystać tkwiący w nim potencjał.

Jaki rodzaj motywacji zastosować, aby zmodyfikować postępowanie podwładnych?

Jak zmierzyć poziom motywacji? W oparciu o jakie zasady budować system motywacyjny? Jaki rodzaj motywacji zastosować, aby zmodyfikować postępowanie podwładnych? – m.in na te pytania, uczestnicy uzyskają odpowiedź podczas tej części szkolenia. Trener za pomocą ćwiczeń i studium przypadku pokaże, jak oceniać pracę podwładnych oraz w jaki sposób komunikować im nagrody i kary.

Jak wywierać wpływ i niwelować skutki manipulacji ze strony podwładnych?

Punkt szkolenia z zarządzania zasobami ludzkimi, w którym skupiamy się na osobach manipulujących innymi w zespole firmy. W jaki sposób rozpoznać taką osobę? W jaki sposób skłonić ją do zmiany postępowania? Moduł zrealizowany w formie warsztatowej.

Jak oceniać pracowników?

Dobrze przeprowadzona ocena pracowników, zawsze daje korzyści obu stronom, natomiast przeprowadzona błędnie – skutkuje spadkiem zaangażowania i wpływa demotywująco na pracownika. W tym module poznajemy podstawową wiedzę związaną z oceną pracowniczą oraz uczymy się jak przeprowadzić takie rozmowy, aby zaowo-cowały one poprawą relacji szef-pracownik oraz skutko-wały wyraźnym wzrostem motywacji podwładnego.

Jak komunikować się i wywierać wpływ w zarządzaniu?

Skuteczny lider to osoba, która w odpowiedni sposób potrafi wpływać na ludzkie postawy, systemy wartości, zachowania. Zagadnienia poruszane w tej części szkolenia, ukierunkowane są na rozwój kompetencji związanych z efektywną komunikacją, a także stosowaniem reguł i technik wywierania wpływu.

Poznaj wszystkie tematy

Korzyści udziału w szkoleniu

Poznasz przykłady z pracy menedżerów, pochodzące z polskich przedsiębiorstw i naszej rzeczywistości gospodarczej.
Wyposażymy Cię w zasady z zakresu efektywnej komunikacji, co pomoże Ci usprawnić pracę zespołu w zakresie realizacji celów i zadań.
Umiejętność rozróżniania postaw podwładnych, pozwoli Ci w sposób odpowiedzialny i świadomy kierować zespołem.
Szkolenie menedżerskie wzbogaci Twoją wiedzę z zakresu technik wywierania wpływu, co pomoże Ci budować autorytet skutecznego i odpowiedzialnego szefa.
Warsztat menedżerski umożliwi Ci wypracowanie własnego systemu motywowania i oceniania podwładnych – w oparciu o sprawdzone wzorce.
Podczas szkolenia menedżerskiego, wypracujesz swój własny styl i sposób zarządzania.

ZAPISZ SIĘ LUB WYDELEGUJ WYBRANE OSOBY NA TO SZKOLENIE

Przejdź do kalendarza szkoleń otwartych i wybierz spośród aktualnych propozycji odpowiadające Tobie termin oraz lokalizację (online lub stacjonarnie).

 

W ramach inwestycji w szkolenie:

Certyfikat ukończenia szkolenia i komplet materiałów szkoleniowych.

Wsparcie merytoryczne trenera po zakończonym szkoleniu.

Możliwość zmiany terminu lub osoby zapisanej w dowolnym momencie.

Dostęp do platformy i wsparcie techniczne (szkolenie online).

Dwudaniowy posiłek i serwis kawowy ciągły (szkolenie stacjonarne).

WEŹ UDZIAŁ W RAMACH OPŁATY ABONAMENTOWEJ – BEZ JAKICHKOLWIEK KOSZTÓW DODATKOWYCH !

Wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres abonamentowy i sfinansuj udział w 3, 6, 9 lub 12 opłatach abonamentowych bez jakichkolwiek opłat i kosztów dodatkowych. Wartość szkolenia jest taka sama, jak w przypadku zakupu płatności jednokrotnej.

Bez wypełniania skomplikownych formularzy, bez podawania informacji o dochodach. Procedura zajmuje max 5 minut. Jeszcze dzisiaj otrzymasz potwierdzenie zapisu i zarezerwujemy miejsce dla Ciebie. Liczba miejsc w abonamencie jest ograniczona. Skorzystaj z okazji i zapłać w dogodnym dla Ciebie abonamencie (3, 6, 9 lub 12 miesięcy) – wybierz i kliknij TUTAJ. Abonament obsługuje tubapay.pl

Opinie Google o firmie WITALNI
Ewa Skowron
Ewa Skowron
25/07/2022
Uczestniczyłam w szkoleniu "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?" Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób i bardzo merytoryczny, poparty ćwiczeniami i przykładami. Wykładowca- Leszek Sergiel- zadbał o dobrą atmosferę, odpowiadał na bieżąco na pytana lub uwagi. Wszystko na 5 gwiazdek! Polecam
Małgorzata Banaszek
Małgorzata Banaszek
25/07/2022
Witam, Jestem po szkoleniu "Jak komunikować podwyżkę cen klientom". Szkolenie zgodne z tematyką oraz co to jest cena. Informacje przekazywane były bardzo przejrzyste i zawsze oparte na przykładach. Pan prowadzący sympatyczny i potrafiący zaangażować uczestników do dyskusji. W przyszłym miesiącu czeka mnie kolejne szkolenie z platformy Witalni.pl... Gorąco polecam skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia.
Jarosław Żywicki
Jarosław Żywicki
25/07/2022
Uczestniczyłem w szkoleniu "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?" Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Zakres tematyczny szkolenia zrealizowany. Przystępny sposób przekazywana wiedza przez komunikatywnego wykładowcę- Leszek Sergiel- z dużą wiedzą i umiejętnością, przy czym od razu weryfikującego wątpliwości w trybie rzeczywistym i udzielającym odpowiedzi. Wszystko na 5 gwiazdek!” Polecam JZY
Roman Chochorowski
Roman Chochorowski
12/03/2022
Dziękuję bardzo za możliwość uczestnictwa w szkoleniu , treningu prowadzonym przez Pana Leszka Sergiel z firmy Witalni "Trudny Klient". Szkolenie, trening prowadzony on-line w grupie przedstawicieli kilku firm, teoretycznie o odmiennych profilach, ale z podobnymi zagadnieniami, problemami. Prowadzący angażując wszystkich uczestników praktycznie, potrafił dopasować się do indywidualnych wymagań uczestników związanych z specyfiką każdej z firm i każdego uczestnika. Duży , szeroki zakres tematyki, przekazywanej w bardzo przystępny sposób, z uwzględnieniem praktycznej specyfiki różnych klientów. Sześć godzin, naprawdę trudnej tematyki podanej w niesamowicie przystępny sposób, zrealizowane zostało dosłownie w moment. Bardzo duża wiedza praktyczna i teoretyczna trenera, i sposób podania praktycznie przyjazny dla każdego. Dziękuję za to pierwsze spotkanie. Dziękuję prowadzącemu, ale pracownikom firmy organizujący spotkanie. Dziękuję i pozdrawiam bardzo Serdecznie. Romek Chochorowski
Karolina Kozłowska
Karolina Kozłowska
21/08/2021
Bardzo dziękuję za szkolenie. Pan Leszek- świetny człowiek. Jeśli ktoś waha się czy takie szkolenie może mu się przydać- proszę się nie zastanawiać tylko brać w ciemno. Bardzo dużo informacji- bardzo przydatnych!
Błażej Kwiatkowski
Błażej Kwiatkowski
13/03/2021
Polecam! Bardzo ciekawa oferta 😊
Rafał Kamiński
Rafał Kamiński
13/05/2020
Kilka tygodni temu uczestniczyłem w wirtualnym szkoleniu dla Menadżerów. Szkolenie prowadzone przez profesjonalnego trenera, było bardzo pomocne i odpowiedziało na wiele zagadnień, które chciałem poruszyć. Wiedza wyniesiona ze szkolenia została wprowadzona w życie od momentu jego zakończenia. Już widzę efekty. Bardzo POLECAM!
Ocena Jakości firmy WITALNI

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE MENEDŻERSKIE?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych w pliku PDF.
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
  • Możliwość rozbudowy sieci kontaktów (networking), dzięki różnorodnej grupie szkoleniowej.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu.
  • Po ukończonym kursie menedżerskim trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe materiały edukacyjne.
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych.

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami.

JAK REALIZUJEMY INTERAKTYWNE SZKOLENIA ONLINE?

.

  • Spotkanie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej.
  • Mała grupa Uczestników, aby zagwarantować komfort wypowiedzi.
  • Szkolenie realizowane jest na sprawdzonej i łatwej w obsłudze platformie (Zoom).
  • Przed spotkaniem każdy Uczestnik otrzyma zaproszenie i instrukcję obsługi platformy Zoom.
  • Przez cały okres realizacji szkolenia zapewniamy wsparcie techniczne.
  • Aby zachować interaktywność szkolenia wykorzystujemy narzędzia, takie jak m.in.:
    • Interaktywna tablica (Whiteboard),
    • Dedykowane pokoje do podziału Uczestników na grupy zadaniowe.
    • Dyskusje moderowane i burze mózgów.
    • Multimedialna prezentacja obrazująca omawiane zagadnienia.
    • Ćwiczenia i projekty na żywo pod okiem trenera.

  • 2-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.

  • W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.

  • Interaktywna platforma Zoom.

POZNAJ NASZE REFERENCJE PISEMNE

(…) miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu z zakresu „Kompetencji menedżerskich”, które odbyło się w Łodzi. Wiedza oraz sposób jej przekazywania przez trenera wzbudziły mój podziw i pełne uznanie. Trener wykazał się umiejętnością tworzenia przemiłej atmosfery, dzięki czemu szkolenie było interesujące, nie tylko ze względów nowo zdobytej wiedzy. Co ważne, zakres informacji jakich uczestnicy szkolenia oczekiwali zdobyć, ustalany był podczas prowadzonych zajęć. Uczestnicy, mimo ustalonego harmonogramu, sami określali obszar materiału jakim byli zainteresowani, prowadzący elastycznie dostosował szkolenie do potrzeb jego uczestników. (…)
Judyta Krawiec | DYREKTOR SPRZEDAŻY
PRO ELITE

(…) Szkolenie zostało przygotowane i przeprowadzone niezwykle profesjonalnie, a program szkolenia nie tylko został w całości wypełniony, ale był również na bieżąco uzupełniany o zagadnienia, które w danym momencie wymagały rozszerzenia na prośbę grupy lub wynikały z rezultatów przeprowadzonych w trakcie szkolenia ćwiczeń. Prowadzący szkolenie Pan Leszek Sergiel dysponuje zarówno niezwykle szeroką wiedzą teoretyczną w dziedzinie, której dotyczyło szkolenie, jak również okazał się być bardzo dobrze przygotowany pod względem praktycznym, co wynika z jego długoletniej współpracy z firmami działającymi w bardzo różnych branżach. (…)

mgr Tomasz F. Jerzak | DYREKTOR ZAKŁADU
T-G DNALOP SP. Z O.O.

(…) miałem przyjemność uczestniczyć w szkoleniu „Kompetencje Menedżerskie” prowadzone przez trenera p. Leszka Sergiela z Firmy „Witalni”. Szkolenie wyróżniało się ponad przeciętną retoryką i szczególną lekkością co spowodowało, iż przekazywany materiał przyswojony został z większą skutecznością. Brałem udział w wielu szkoleniach różnego szczebla, jednakże to pozostanie długo w mojej pamięci. Myślę , że w przyszłości skorzystam jeszcze z usług wyżej wymienionej Firmy.”
Robert Dworak | Manager ds. Sprzedaży i Rozwoju Sieci
Jerzy Gałczyński Firma Produkcyjno Handlowa „New Men” ZPChr

Serdecznie dziękuję za przeprowadzone szkolenie „KOMPETENCJE MENADŻERSKIE”. Całe szkolenie oceniam bardzo wysoko. Przygotowanie wykładu, pokaz slajdów, do tego dużo praktycznych rad i przykładów z życia oraz humor prowadzącego uważam za pełny profesjonalizm. Chcę podkreślić, że przeprowadzony przez Pana wykład przyczyniły się do mojego rozszerzenia narzędzi w kierowaniu i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Jeszcze raz serdecznie dziękuję. Liczę na dalsze szkolenia z Pana udziałem.
Krzysztof Skawiński | Kierownik Produkcji
VOLZ Sp. z o.o.

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Zobacz zdjęcia z poprzednich edycji szkolenia dla menedżerów

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

DODATKOWE MATERIAŁY

MOTYWOWANIE BEZ PIENIĘDZY – CZY TO MOŻLIWE? Motywować bez pieniędzy się … nie da. Każde działanie to koszty. Motywować bez pieniędzy bezpośrednio wręczanych … to jest możliwe.

Przeczytaj artykuł

AUTORYTET SZEFA – JAK GO BUDOWAĆ? Skuteczny szef, to przede wszystkim skuteczny przywódca.

Przeczytaj artykuł

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

dofinansowanie szkoleń

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia