(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Szkolenia z obsługi klienta

Dlaczego warto kierować SPRZEDAWCÓW i PRACOWNIKÓW na szkolenia z obsługi klienta?

Klienci kontaktują się z działem obsługi klienta z wielu powodów: może to być prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu, chęć złożenia zamówienia, zgłoszenia reklamacji, pomoc w podjęciu decyzji zakupowej i wiele, wiele innych. Często jest to punkt bezpośredniego kontaktu Klienta z organizacją, a w niektórych przypadkach, może to być jedyny kontakt, jaki kiedykolwiek będzie miał miejsce na linii klient-organizacja.

Wybierając szkolenia z obsługi klienta dbasz o wizerunek swojej firmy!

Jeśli masz w swoich strukturach sprzedawców i osoby odpowiedzialne za kontakt z klientem, doskonale zdajesz sobie z tego sprawę, że Klient może być sfrustrowany zanim jeszcze skontaktuje się z Twoim działem obsługi. Łatwo wtedy wygenerować trudne sytuacje, popełnić błąd i eskalować problem. Nieumiejętna reakcja na zastrzeżenia, brak empatii po stronie naszego pracownika, sprzedawcy może skutkować poważnymi konsekwencjami, począwszy od  nieprzychylnej opinii w Internecie, niesprzyjającym marketingu szeptanym, a nawet rozpowszechnianiu negatywnego wizerunku naszej marki.

Każda interakcja potencjalnego klienta lub klienta z marką jest szczególnie ważna i to ona  w dłużej perspektywie tworzy obraz danej organizacji. Warto również pamiętać, że niezależnie od produktu, promocji, marketingu i procesu, to właśnie ludzie i odpowiedniej jakości kontakt z klientami może skutecznie budować naszą przewagę konkurencyjną.

Szkolenia dla sprzedawców są kluczowe w rozwoju firmy!

Szkolenia z obsługi klienta organizowane przez Witalnych zapewniają pracownikom działów obsługi skuteczne narzędzia i właściwe podejście do efektywnego wspierania procesów związanych z obsługą, zarówno przez telefon, jak i w kontakcie bezpośrednim. Uczestnicy szkolenia z obsługi klienta, mogą przeanalizować jedne z najlepszych przykładów (case study)  pochodzących z polskich przedsiębiorstw i wypracować własne metody i umiejętności reagowania w określonych sytuacjach. Dzięki kompleksowemu podejściu i doświadczeniu Trenera, podczas szkolenia dla sprzedawców możemy z grupą wypracować zasady i system, który pozwoli w przyszłości sprawnie zarządzać relacjami z klientami.

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach z zakresu obsługi klienta realizowanymi przez Witalnych.

Odpowiadając na oczekiwania naszych klientów uruchomiliśmy platformę z VIDEOKURSAMI. Aktualne kursy znajdują się na: KURSY.WITALNI.pl